Warunki
uczestnictwa
Zgłoszenie
uczestnictwa
Informacje
o firmie
Ceny
skipassów
Forum Galeria Informacje
praktyczne
Kontakt
 
ZIMA 2022/2023
samolot

WŁOCHY- autokar

PIRENEJE - samolot
PIRENEJE-dojazd własny
autokar
 

 

 

 

 

Masz pytania ???
 Zadzwoń lub napisz...


tel (22) 828-09-25  (22) 827-73-43 (22) 828-09-13

info@espacetrans.pl




Wpisz e-mail jeżeli chcesz
otrzymywać informacje o
promocjach i nowych wyjazdach

 

(SEZON 2021/2022)

INFORMACJE PRAKTYCZNE:


POBYT W APARTAMENTACH:

Wszystkie opisy studio/apartamentów zawarte w ofercie mają charakter informacyjny i poglądowy. Zdjęcia studio/apartamentów w ofercie są zdjęciami przykładowymi, oznacza to że nie każde pomieszczenie wygląda tak samo jak prezentowane na zdjęciu w katalogu bądź na stronie internetowej www.espacetrans.pl Faktyczny układ apartamentów w skrajnych przypadkach może się nieznacznie różnić od układu wynikającego z opisu. Podana powierzchnia pokoju, o ile wyraźnie nie wskazano inaczej, obejmuje całkowitą powierzchnię mieszkalną łącznie z łazienką i korytarzem.

KLASYFIKACJA OBIEKTÓW – Dla Państwa wygody oraz na własny użytek wprowadzamy – niezależną od oficjalnej – kategoryzację apartamentów/hoteli. Wiemy z doświadczenia, że ta sama liczba gwiazdek przy nazwie hotelu wcale nie musi oznaczać tego samego standardu. Wprowadzając własny system oceny, możemy bardziej niezależnie dokonać prawidłowej oceny dotyczącej jakości danego obiektu hotelowego. Kierujemy się głównie wyznacznikiem standardu samego obiektu noclegowego hotel/apartament, jak też co istotne najbardziej dla narciarzy jego lokalizacją.

STUDIO – pomieszczenie wyposażone w pokój dzienny z miejscami do spania oraz aneks kuchenny położony zazwyczaj na jednej powierzchni nie przekraczającej 30m2. Do dyspozycji jest również zawsze łazienka z wanna lub prysznicem i WC. Pomieszczenia typu studio posiadają często balkon lub taras i przeznaczone są zazwyczaj dla 2/4 osób (w zależności od rezydencji i oferty).

APARTAMENT – składa się min. z dwóch pomieszczeń, w skład których wchodzi: pokój dzienny z kanapą/sofą lub miejscami do spania, aneks kuchenny oraz oddzielna sypialnia. Do dyspozycji jest również zawsze łazienka (z wanna lub prysznicem oraz WC). W zależności od rezydencji WC może być oddzielnie. Apartamenty posiadają zwykle balkon lub taras. Studio lub apartament mogą zawierać również dodatkowe pomieszczenia z miejscami do spania (z oknem lub bez) takie jak: kabina, alkowa, aneks sypialny, antresola, mezzanine. Studio lub apartament oprócz standardowych pojedynczych i małżeńskich łóżek wyposażone są w specyficzne dla rejonów alpejskich Francji różnego typu łóżka do spania. Chęć maksymalnego wykorzystania przestrzeni w wysoko położonych i dosyć ciasnych obiektach sprawiła, że najbardziej powszechnymi układami łóżek w rezydencjach narciarskich są: łóżka piętrowe, składane na ścianę, rozsuwane kanapy/sofy/fotele oraz ‘gigogne’ czyli wysuwane jedno spod drugiego dwa pojedyncze łóżka. Z tego również powodu w żadnej francuskiej rezydencji w naszej ofercie nie ma możliwości wykupienia tzw. dostawek.

CHALET – rodzaj budynku, chaty górskiej lub domu wolnostojącego zbudowanego w stylu alpejskim (z drewna i kamienia), wewnątrz którego znajduje się kilka lub kilkanaście oddzielnych apartamentów i łazienek. Chalety mogą być kilkupoziomowe i nie rzadko wyposażone w dodatkowe atrakcje lub pomieszczenia takie jak kominek, sauna.

Wszystkie aneksy kuchenne w studio i apartamencie są w pełni wyposażone i w zależności od standardu rezydencji posiadają: - kuchenkę (płytę elektryczną lub vitroceramiczną); zlew, zmywarkę, lodówkę, mikrofalówkę piekarnik, toster lub opiekacz, czajnik lub przelewowy ekspres do kawy, naczynia, sztućce, szklanki.

Cena za apartament w ofercie obejmuje: -7 noclegów w wybranej rezydencji i apartamencie lub studio -korzystanie z apartamentu lub studio, pomieszczeń do niego należących (aneks kuchenny, balkon, taras, łazienka, WC) oraz wszelkich urządzeń elektrycznych dostępnych w apartamencie, wody gazu, prądu. -korzystanie z zaplecza i usług dodatkowych o ile rezydencja takie posiada tj: przechowalni nart, sali recepcyjnej itp. Internet dostępny bezpłatnie w hotelach/rezydencjach w pomieszczeniach ogólnych lub pokojach może posiadać ograniczenia co do wielkości przesyłanych danych, szybkości czy też dostępności. Do celów wymagających szybkiego i niezawodnego dostępu do internetu sugerujemy wersje dodatkowo płatne zamawiane u operatorów.

Ceny w apartamentach nie obejmują: - opłaty klimatycznej/tourist tax (ok. 1-3 e/os/dzień – każda stacja i rezydencja ma swój taryfikator) - depozytu/kaucji zwrotnej za apartament płatnej kartą kredytową lub gotówką (od 250e – 600e każdy obiekt ma swój indywidualny taryfikator) -końcowego sprzątania (chyba, że zaznaczono inaczej) we wszystkich obiektach francuskich istnieje możliwość posprzątania we własnym zakresie bez ponoszenia dodatkowych opłat) -ręczników i bielizny pościelowej (chyba, że zaznaczono inaczej) -korzystania z dodatkowych usług rezydencji: TV, Internet, basenu, bilard, sauny, siłowni itp. (chyba, że zaznaczono inaczej) -miejsca parkingowego dla samochodów, autokarów (chyba że zaznaczono inaczej), -środków czystości i detergentów (chyba, że zaznaczono inaczej).

PRZYDZIAŁ APARTAMENTÓW:

Ze względu na zróżnicowaną lokalizację budynków oraz studio/apartamentów w oferowanych rezydencjach, podczas rezerwacji Biuro nie może zagwarantować konkretnego ich położenia np. stronę/piętro lub parter/widoku z okna/wyposażenie w taras lub balkon. Studio/apartamenty przydzielane są przez systemy rezerwacyjne lub na miejscu przez odpowiedniego pracownika recepcji/agencji współpracującej, który wydaje klucze rezydentowi lub bezpośrednio klientom. Wszelkie Państwa życzenia oraz wymagania dodatkowe dotyczące studio/apartamentów, wykraczające poza ofertę traktowane są jako prośby i wykonywane bezpłatnie w miarę możliwości i dostępności. Wobec takich wymagań zapewniamy, że nasz pilot/rezydent lub przedstawiciel na miejscu dołoży wszelkich starań aby w miarę możliwości spełnić te lub inne specjalne życzenia.

DEPOZYT/KAUCJA ZWROTNA BLOKADA NA KARCIE/PREAUTORYZACJA I OPŁATA/TAKSA KLIMATYCZNA

Dokładne informacje o wysokości opłaty klimatycznej, kaucji oraz usług dostępnych w rezydencji zawierają cenniki w recepcji każdego obiektu a ich wysokośc regulowana jest przez zarządcę obiektu/gminy. Opłat należy dokonywać w momencie zakwaterowania (check In) lub w pierwszym dniu pobytu jeśli podczas zakwaterowania recepcja/agencja była zamknięta. W celu usprawnienia zakwaterowania np. grupy uprawnionym i przyśpieszenia procesu check-in do pobrania opłaty klimatycznej lub kaucji jest również pilot/rezydent/przedstawiciel Biura Espace Trans. W niektórych rezydencjach możliwe jest uregulowanie DEPOZYTU/KAUCJI gotówką jednakże aktualnie i powszechnie wykorzystuje tzw. PREAUTORYZACJĘ kartę kredytową (n.p. Mastercard, Visa, American Express, Diners). Preautoryzacja nie wymaga fizycznej obecności karty lub jej właściciela, przeprowadzana jest na podstawie udostępnionych danych karty kredytowej. Operacja ta polega na zablokowaniu środków na rachunku karty, na rózne okresy (w zależności od umów pomiędzy bankami a organizacjami płatniczymi tj: Visa; Mastercard; JCB; AmericanExpress; Dinners). Zablokowane przez preautoryzację środki nie są pobierane z konta - cały czas się na nim znajdują. Nie można jednak z nich skorzystać aż do momentu zwolnienia, wygaśnięcia terminu blokady lub opłacenia należności. Organizacje płatnicze z bankami ustalają reguły płatności i odgórny limit czasowy trwania preautoryzacji. W niektórych przypadkach w zależności od organizacji i banku może on trwać do 7-14, a nawet 30 dni (Visa i Mastercard). Blokadę nakłada bank, który wydał kartę, na podstawie wniosku (wysyłanego poprzez terminal) od właściciela punktu handlowego, hotelu, czy wypożyczalni. Autoryzacja utrzymuje sie do momentu jej anulacji przez posiadacza terminalu lub do czasu jej wygaśnięcia albo tez rejestracji – czyli sprzedaży/pobrania środków. Preautoryzację zazwyczaj anuluje własciciel terminala poprzez kontakt z jego operatorem czyli elektroniczne wysłanie wniosku. Wówczas autoryzacja zazwyczaj spada po ok. 7-14 dniach ale zawsze w zaleznosci od karty i banku. Jesli ten termin przedluza sie oznacza to zaniedbania na lini operator terminala płatniczego - bank. Niestety banki, nawet pomimo standardowego wysłania komunikatu operatora poprzez terminal płatniczy zwalniają blokadę po upływie maksymalnego terminu trwania preautoryzacji, przewidzianego w regulaminach organizacji płatniczej.
W przypadku płatności gotówką, określona kwota zwracana jest po sprawdzeniu apartamentu w dniu wykwaterowania.

ZDAWANIE APARTAMENTU:
Na koniec pobytu w momencie wykwaterowania grupy lub klientów indywidualnych odbywa się sprawdzenie studio/apartamentu. Zgodnie z regulaminami rezydencji francuskich jeśli nie zostało wcześniej wykupione „końcowe sprzątanie” (opcja dodatkowo płatna oprócz sprzątania kuchni/naczyń/śmieci) w dniu wykwaterowania w apartamentach powinny być wysprzątane wszystkie pomieszczenia (pokoje, sypialnie, kabiny, aneksy i wnęki, łazienka, wc), posprzątana kuchnia (naczynia pozmywane i poukładane w szafkach, lodówka opróżniona, kuchenka wyczyszczona) ,zdjęte poszewki, poskładana pościel, pomieszczenia odkurzone, śmieci wyrzucone, bagaże muszą znajdować się na zewnątrz apartamentu nie można nic zostawiać w apartamencie. W przypadku nie posprzątania apartamentu lub szkód powstałych na skutek użytkowania rezydencja ma prawo do potrącenia z kaucji odpowiedniej kwoty. Jeśli w apartamencie nic nie uległo zniszczeniu oraz nie ma żadnych uchybień w zakresie sprzątania kaucja zostaje zwrócona po sprawdzeniu apartamentu w dniu kończącym pobyt i dobę hotelową. Osobą odpowiedzialną za odbiór i sprawdzenie apartamentów jest odpowiedni pracownik rezydencji/agencji współpracującej lub osoba przez nią wskazana. Ostateczna ocena odnośnie posprzątania studio/apartamentu lub wykrycia szkód należy wyłącznie do niego i jest podstawa do potrącenia odpowiedniej kwoty w przypadku nieprawidłowości. W przypadkach wcześniejszego wyjazdu gości z rezydencji lub podczas ustalenia transferu i wyjazdu z rezydencji przed godziną otwarcia recepcji lub dostępności pracowników recepcji/agencji współpracującej możliwe jest wykwaterowanie gości bez sprawdzania apartamentów w ich obecności. W takich przypadkach, kiedy sprawdzanie apartamentów przez pracowników recepcji/agencji odbywa się już po wyjeździe gości należy posprzątać apartament zgodnie i ściśle z powyższymi zaleceniami aby nie było wątpliwości do jego stanu.

OFERTA ZAKWATEROWANIA W OBIEKTACH ”LES RESIDENCES”

Zakwaterowanie w tzw. LES RESIDENCES (TŁUMACZENIE: REZYDENCJE) obejmuje obiekty nieokreślone co do nazwy, z zagwarantowanym, określonym w ofercie standardem, przy czym może to być obiekt zarówno z katalogu/strony www, jak i spoza oferty katalogowej/strony www. Zazwyczaj są to losowe rezydencje sieciowe, które stanowi kilkanaście budynków o podobnym, bardzo podstawowym i funkcjonalnym standardzie. Wszystkie studio/apartamenty w tego typu rezydencjach niezależnie od nazwy budynku i usytuowania, są o podobnym lub tym samym standardzie, posiadają podobne lub takie samo wyposażenie i lokalizację. Standard obiektu bez względu na jego nazwę i opis gwarantuje również dostęp do stoków i wyciągów narciarskich oraz zazwyczaj znajduje się w centrum kurortu narciarskiego. Zdjęcia i opisy studio/apartamentów prezentowane w katalogu/stronie www są wyłącznie poglądowe. Z uwagi na duża liczbę rezydencji tego typu, zamienność obiektów i oferowanych w nich studio/apartamentów nie sposób w ofercie wymienić wszystkie nazwy i zaprezentować ich opisy tym bardziej, że są one potwierdzane na ok. 24h przed terminem pobytu. Klient o nazwie obiektu, w którym zostanie zakwaterowany, dowiaduje się od rezydenta/pilota/przedstawiciela na miejscu trwania imprezy tuż po przyjeździe/przylocie do wybranego celu. Organizator zachowuje prawo do wyboru miejsca zakwaterowania w znaczeniu miejscowości/regionu i znaczeniu obiektu (nazwy). Np. Jeśli rezydencja w ofercie znajduje się w LES ARCS, obiekt może być położony w ARC 1600, ARC 1800 lub ARC.

WOLNE ŁÓŻKO W APARTAMENCIE

Opcja dopłaty za wolne łóżko dotyczy rezerwacji, w których liczba osób wykupujących wyjazd jest nie wystarczająca do pełnego obłożenia studio/apartamentu (np. kiedy 3 osoby chcą zarezerwować studio/apartament typu 4 pax) lub kiedy osoby dla własnego komfortu chcą zarezerwować większy, bardziej przestronny apartament (np. 2 osoby w studio/apartamencie typu 4 pax). W takich przypadkach istnieje możliwość dopłaty za wolne łóżko w studio/apartamencie, które nie będzie wykorzystane. Wysokość opłaty za wolne łóżka jest uzależniona od terminu, rezydencji i typu studio/apartamentu. W pozostałych przypadkach jeśli klienci nie chcą dopłacać za wolne łóżko/miejsce w apartamencie mogą skorzystać z opcji ‘dokwaterowanie’.

OPCJA DOKWATEROWANIE
Opcja rezerwacji, która polega na zakwaterowaniu w studio/apartamencie wieloosobowym (3,4,5,6, lub większym) jednej lub kilku zgłoszonych osób razem z innymi uczestnikami wyjazdu. Nie ma możliwości wykupienia opcji na dokwaterowanie do studio/apartamentów 2 osobowych, chyba, że w ofercie zaznaczono inaczej. Sprzedaż miejsca na dokwaterowanie dotyczy tylko niektórych imprez i terminów oraz poszczególnych rezydencji o określonym standardzie. Opcja wykupu jednego lub kilku miejsc na dokwaterowanie wybierana jest przez klienta dobrowolnie a organizator dokłada wszelkich starań aby zapełnić pozostałe miejsca w apartamencie. Organizator może decydować również o ilości osób zakwaterowanych w apartamencie i ma możliwość zmiany typu i wielkości apartamentu np. w zależności od ilości sprzedaży miejsc. W przypadku braku możliwości realizacji takiej opcji z powodu zgłoszenia się niewystarczającej ilości osób organizator zaproponuje zmianę kierunku lub terminu pobytu. Klient w momencie rezerwacji, zgadza się na opcję zamieszkania z obcymi osobami bez gwarancji wyboru konkretnego: obiektu/rezydencji, typu i wielkości apartamentu, pomieszczenia (pokój dzienny/sypialnia/kabina/antresola), typu łóżka (piętrowe/kanapa rozkładana/sofa gigogne/rozsuwane/składane/podwójne/itp.) oraz dołączenia do osób o tej samej płci/wieku/preferencjach itp., chyba, że jest to możliwe do spełnienia przez organizatora. W momencie rezerwacji organizator nie przydziela ani nie narzuca podziału osób, pomieszczeń i łóżek w studio/apartamencie a wszelkie tego typu ustalenia pozostają w gestii współmieszkańców na miejscu. Jednocześnie informujemy, że nawet w przypadku dokwaterowania kilku obcych osób w wieloosobowym apartamencie zwykle recepcja obiektu przekazuje maksymalnie 1 lub 2 komplety kluczy do studio/apartamentu oraz szafki narciarskiej chyba, że posiada ich więcej. W przypadku zainteresowania wyjazdem pojedynczych osób, które chcą mieszkać same oferujemy również wykupienie oferty w pokoju studio/apartamencie np. 2 osobowym lub większym z dopłatą za wolne niewykorzystane łóżka.

HOTELE

Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 i trwa do godz. 10.00 ostatniego dnia. Wszystkie ceny podawane są za dobę i dotyczą pobytu 1 osoby w określonym typie pokoju. Przy wykupie obiadokolacji wszystkie napoje są płatne dodatkowo. Ceny dotyczące pobytu dzieci zawsze obejmują pobyt 1 dziecka przy 2 osobach dorosłych.

OPIEKA PRZEDSTAWICIELA/PILOTA/REZYDENTA

Rezydent, pilot grupy, personel pokładowy lub kierowca/konwojent jest zawsze przedstawicielem biura Espace Trans i posiada odpowiednie kwalifikacje do obsługi grupy i klientów podczas całego trwania imprezy turystycznej. Uczestnicy imprez autokarowych, lotniczych i na dojazd własny objęci są zazwyczaj opieką polskiego lub lokalnego przedstawiciela Espace Trans w czasie pobytu na miejscu i w wybranej stacji narciarskiej. Rezydent, pilot lub przedstawiciel Espace Trans jest do dyspozycji klientów przez 24h pod podanym na miejscu lub w biurze telefonem kontaktowym lub podczas ustalonych na miejscu dyżurów/spotkań w recepcji/apartamentach jeśli zachodzi taka potrzeba. Jeśli rezydent/pilot/ lub przedstawiciel nie mieszka wraz z uczestnikami w jednej miejscowości lub regionie klient otrzymuje informacje kontaktowe lub godziny i miejsce jego urzędowania. Z uwagi na dużą ilość oferowanych kierunków i obiektów w stacjach narciarskich może zdarzyć się, że podczas jednego tygodnia rezydent/pilot/przedstawiciel będzie miał pod opieką kilka ośrodków narciarskich lub 2/3 doliny. W takich przypadkach jest on dostępny po uprzednim kontakcie telefonicznym i jeśli nie jest wymagana jego bezpośrednia obecność zawsze służy pomocą telefonicznie. Podczas podróży do stacji narciarskich i w czasie całego przejazdu autokarem lub przelotu samolotem i dalszego transferu jeśli na danym odcinku rezydent/pilot lub przedstawiciel Espace Trans nie towarzyszy uczestnikom, są oni zawsze pod opieką przewoźnika i linii lotniczych oraz personelu pokładowego lub kierowcy transferowego. Rezydent/pilot lub przedstawiciel biura w uzasadnionych przypadkach jest uprawniony do przekazywania danych kontaktowych klientów odpowiednim służbom np. medycznym, ratowniczym, porządkowym oraz ubezpieczycielowi szczególnie jeśli wymagana jest interwencja w czasie wypadku/szkody. Pilot/rezydent/przedstawiciel może również pobierać obowiązkowe opłaty wymagane w rezydencji (opłata klimatyczna/depozytitp.) w celu zredukowania formalności i przyśpieszenia procedur zakwaterowania grupy.

DOKUMENTY PODRÓŻY/VOUCHERY
W przypadku wykupienia imprezy transportem autokarowym lub lotniczym biuro zazwyczaj nie wysyła przed wyjazdem żadnych dodatkowych dokumentów. Uczestnicy imprez autokarowych zgłaszają się na miejsce zbiórki wyłącznie z dokumentem tożsamości lub podpisaną umową/potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku imprez lotniczych z uwagi na brak biletów w formie papierowej zazwyczaj pasażerowie udają się bezpośrednio do stanowiska odprawy bez konieczności odbioru jakichkolwiek dokumentów w biurze lub u przedstawiciela na lotnisku. W trakcie podróży uczestnicy, którzy wykupili imprezę transportem autokarowym lub lotniczym są zazwyczaj pod opieką przedstawiciela biura/pilota/rezydenta lub personelu pokładowego/kierowcy. Dokumenty podróży, voucher na zakwaterowanie lub inne świadczenia (np. karnet/skipass) wysyłany jest przed wyjazdem klientom tylko i wyłącznie jeśli wymaga tego recepcja/agencja współpracująca oraz w szczególności klientom, którzy wykupili imprezę na dojazd własny. Dokumenty do wydruku (voucher, adresy i nr kontaktowe do rezydencji oraz przedstawiciela na miejscu) wysyłane są pocztą elektroniczna na adres mailowy osoby podpisującej umowę lub przez nią wskazanej w tygodniu przedwyjazdowym, najpóźniej do 24h przed wykupionym terminem pobytu. W przypadku rezydencji/obiektów hotelowych, które nie posiadają recepcji a przedstawiciel biura nie jest obecny z grupą, zakwaterowanie odbywa się na podstawie dostarczonych klientom dokumentów/voucherów. W przypadku obecności pilota/rezydenta/przedstawiciela Espace Trans podczas podróży razem z grupą zazwyczaj przekazuje on wszystkie informacje dotyczące procedur zakwaterowania lub zajmuje się grupą kompleksowo.


PODRÓŻ TRANZYTOWA /TRANSFERY LOTNISKO <-> REZYDENCJA/HOTEL itp.: Podróż autokarem z Polski do miejsca docelowego, transfery z lotniska do stacji narciarskich na trasie z lotniska do rezydencji/hotelu, inne odcinki antenowe realizowane w ramach dojazdu do autokaru głównego lub do stacji oraz ewentualne transfery na stoki i wycieczki fakultatywne mogą odbywać się bez obecności rezydenta/pilota/ przedstawiciela biura a jedynie z kierowcą transferowym lub konwojentem. Po przylocie na lotnisko docelowe i wyjściu z terminalu na klientów oczekuje przedstawiciel Espace Trans lub lokalnego kontrahenta (rezydent/kierowca transferowy/konwojent), który dysponuje listą pasażerów i wskazuje odpowiedni środek transportu. Powrotne godziny wyjazdu dla poszczególnych rezydencji/hotelu ustalane są dla każdego terminu indywidualnie, w zależności od konkretnej sytuacji logistycznej. Rezydent/pilot/przedstawiciel Espace Trans informuje klientów o godz. wyjazdu najpóźniej w dniu poprzedzającym wykwaterowanie na podstawie otrzymanych dyspozycji od organizatora. Organizację transferów do/z rezydencji/hoteli zaplanowano tak, aby zapewnić klientom najkorzystniejszą cenę. Podobnie jak w przypadku połączeń antenowych, jeżeli istnieje kilka potencjalnych dróg dojazdu na lotnisko, trasa planowana jest tak, aby zapewnić transfer dla wszystkich klientów z rezydencji/hoteli znajdujących się w położonych w pobliżu ośrodkach co może oznaczać przesiadki oraz oczekiwanie na współpasażerów w tzw. punktach transferowych/przesiadkowych w danym regionie (zazwyczaj placówki handlowe/markety/stacje benzynowe dworce itp). W niektóych przypadkach trasa przejazdu nie jest optymalna z punktu widzenia czasu przejazdu, który dla lotnisk Grenoble/Lyon/Genewa wynosi minimum 3-4h. Rezydent/pilot lub przedstawiciel nie jest uprawniony do modyfikacji zatwierdzonego przez organizatora planu połączeń transferowych. Klient w drodze indywidualnego ustalenia warunków umowy może zdecydować się na własną organizację transferu. Za dodatkową opłatą Istnieje też możliwość zorganizowania na życzenie Klienta transferów indywidualnych bezpośrednio z dowolnego hotelu/rezydencji na lotnisko.

OFERTY LAST MINUTE

Oferty promocyjne i last minute. Są to oferty obowiązujące w ściśle wyznaczonych okresach, najczęściej także występuje limit miejsc dostępnych w tego typu ofertach. Oferta promocyjna lub last minute obowiązuje wyłącznie wtedy, gdy informacja o tym znajduje się na stronachinternetowych Organizatora, o czym należy się upewnić dokonując zakupu imprezy w biurze agencyjnym. Przy ofertach last minute i promocyjnych nie mogą być stosowane jednocześnie inne zniżki, chyba, że zostało to wyraźnie określone.

informacje

UBEZPIECZENIE

W przypadku zaistnieniaszkody osoba poszkodowana zobowiązana jest do postępowania zgodnie z Instrukcją dla Ubezpieczonych, dostępną na stronie WWW oraz przesyłaną wraz z voucherem. Numery telefonów centrum alarmowego oraz numer polisy uczestnicy przejazdu zorganizowanego otrzymują od pilota na kartach, a osoby udające się w podróż własnym środkiem transportu mają odnotowany na voucherze. Od momentu zaistnienia szkody opiekę nad osobą ubezpieczoną przejmuje Ubezpieczyciel, który decyduje o leczeniu na miejscu lub transporcie (i jego rodzaju) do Polski, po otrzymaniu stosownych dokumentów od lekarzy za granicą. Umowa Ubezpieczeniowa jest zawarta za pośrednictwem Espace Trans na rzecz Klienta; stronami umowy są: Klient i Ubezpieczyciel. Espace Trans nie pośredniczy pomiędzy Klientem a Ubezpieczycielem w rozwiązywaniu ew. sporów wynikłych przy realizacji Umowy Ubezpieczenia, nie ma także wpływu na decyzje dotyczące sposobów leczenia, transportu czy wypłaty odszkodowań. Wypłata odszkodowań przez Ubezpieczyciela oraz sfinansowanie kosztów leczenia uzależnione jest od spełnienia warunków wyszczególnionych w "Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia" dostępnych na stronach internetowych oraz w naszym biurze. Z zakresu ubezpieczenia wyłączone są np. przypadki zajść pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, wypadki do których doszło na skutek jazdy poza oznakowanymi trasami oraz następstwa chorób przewlekłych czy leczenie stomatologiczne. Prosimy o zapoznanie się z pełną treścią "Ogólnych Warunków Ubezpieczenia". Osoby starsze i nie w pełni zdrowe proszone są o konsultację z lekarzem przed podjęciem decyzji o wyjeździe; sugerujemy także wykupienie dodatkowego ubezpieczenia obejmującego następstwa chorób przewlekłych – zainteresowanych
prosimy o kontakt z biurem. Espace Trans zaleca także zabranie ze sobą Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (karta EKUZ) wydawanej przez NFZ. Istnieje możliwość wykupienia Ubezpieczenia Kosztów Rezygnacji z Imprezy Turystycznej.

UBEZPIECZENIE TU WIENER BASIC - VIENNA INSURANCE GROUP

Ubezpieczenie Basic nie zawiera zwyżek z tytułu amatorrskiego uprawiania sportów zimowych.
            

Wszystkie osoby wyjeżdżające z Biurem Podróży Espace Trans są objęte ubezpieczeniem Wiener Basic według sum gwarancyjnych przedstawionych poniżej:


(ZAKRES CZASOWY UBEZPIECZENIA WEDŁUG DAT REZERWAJCI PODANYCH W UMOWIE ZGŁOSZENIU)

<<Ogólne warunki ubezpieczenia WIENER >>

Sumę ubezpieczenia i przedmiot przedstawia poniższe zestawienie.

Ubezpieczenie kosztów leczenia (pokrycie lub zwrot kosztów leczenia w tym COVID-19) - 10000 euro
Następstwa nieszczęśliwego wypadku - 1000 euro
Całodobowy dyżur Centrum Alarmowego Wiener TU S.A           
Przekazanie informacji     
Pomoc przy odtworzeniu dokumentów
Pomoc tłumacza - 200 euro       
Pomoc w razie opóźnienia lotu - 200 euro 
Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej w sytuacjach nagłych o 24 godziny
Pokrycie kosztów poszukiwań i ratownictwa - 10000 euro
Infolinia podróżna
Transport osób towarzyszących Ubezpieczonemu w razie jego śmierci - 1000 euro
Opieka nad nieletnimi dziećmi - 1000 euro + transport
Wyżywienie i zakwaterowanie Ubezpieczonego zagranicą w celu rekonwalescencji - 100 euro/dzień max 7 dni
Kontynuacja rozpoczętej podróży - 500 euro
Konsultacja telefoniczna z lekarzem
Kontynuacja leczenia po powrocie do RP - 1000 zł      

informacje

UBEZPIECZENIE TU WIENER OPTIMUM OBEJMUJĄCE RYZYKA AMATORSKIEGO UPRAWIANIA NARCIARSTWA/SNOWBOARDU

dodatkowo płatne - 75 zł/os.

(ZAKRES CZASOWY UBEZPIECZENIA WEDŁUG DAT REZERWAJCI PODANYCH W UMOWIE ZGŁOSZENIU)

<<Ogólne warunki ubezpieczenia WIENER>

Sumę ubezpieczenia i przedmiot przedstawia poniższe zestawienie.

Ubezpieczenie kosztów leczenia (pokrycie lub zwrot kosztów leczenia w tym COVID-19) - 20000 euro
Następstwa nieszczęśliwego wypadku - 2000 euro
Całodobowy dyżur Centrum Alarmowego Wiener TU S.A           
Przekazanie informacji     
Pomoc przy odtworzeniu dokumentów
Pomoc tłumacza - 200 euro       
Pomoc w razie opóźnienia lotu - 200 euro 
Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej w sytuacjach nagłych o 24 godziny
Pokrycie kosztów poszukiwań i ratownictwa - 10000 euro
Infolinia podróżna
Transport osób towarzyszących Ubezpieczonemu w razie jego śmierci - 1000 euro
Opieka nad nieletnimi dziećmi - 1000 euro + transport
Wyżywienie i zakwaterowanie Ubezpieczonego zagranicą w celu rekonwalescencji - 100 euro/dzień max 7 dni
Kontynuacja rozpoczętej podróży - 500 euro
Konsultacja telefoniczna z lekarzem
Kontynuacja leczenia po powrocie do RP - 1000 zł  
Odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym ( Klauzula nr. 5) w tym OC związane z uprawieniem amatorskiego sportu:
Szkody na mieniu - 10000 euro
Szkody na osobie - 20000 euro
Wcześniejszy powrót do kraju
Pomoc finansowa - 2000 euro
Pomoc prawna - 1000 euro
Kierowca zastępczy - 1000 euro
Transport zwierząt towarzyszących Ubezpieczonemu za granicą - 400 euro
Zwrot kosztów karnetu narciarskiego - 200 euro
Dosłanie niezbędnych przedmiotów osobistych
Zastępstwo w podróży służbowej - 1000 euro
Koszty zakwaterowania i wyżywienia w przypadku upadłości biura podróży - 100 euro/dzień max 5 dni
Pomoc na wypadek przymusowej izolacji i kwarantanny
za granicą z powodu COVID-19 - 100 euro/dzień max 10 dni

+ zwyżka za CP ( choroby przewlekłe i nowotworowe) + 100 zł

informacje

Ubezpieczenie UNIQA SKI PREMIUM OBEJMUJĄCE RYZYKA AMATORSKIEGO UPRAWIANIA NARCIARSTWA/SNOWBOARDU

dodatkowo płatne - 100 zł/os.

(ZAKRES CZASOWY UBEZPIECZENIA WEDŁUG DAT REZERWAJCI PODANYCH W UMOWIE ZGŁOSZENIU)

<<Ogólne warunki ubezpieczenia UNIQA KONTYNENTY>>

Sumę ubezpieczenia i przedmiot przedstawia poniższe zestawienie.

KL – Koszty leczenia wraz z assistance 250 000 EUR
KR – Koszty poszukiwań i ratownictwa 10 000 EUR
NNW – Następstwa nieszczęśliwych wypadków 10 000 EUR
OC (odpowiedzialność cywilna sportowa) – szkody osobowe 20 000 EUR
OC (odpowiedzialność cywilna sportowa) – szkody rzeczowe 2 000 EUR
OC (odpowiedzialność w życiu prywatnym) – szkody osobowe 100 000 EUR
OC (odpowiedzialność w życiu prywatnym) – szkody rzeczowe 10 000 EUR
BP ( bagaż podróżny) - 600 EUR
Ubezpieczenie opóźnienia w dostarczeniu bagażu podróżnego - 200 EUR
Ubezpieczenie opóźnienia lotu (powyżej 5h) - 200 EUR
Ubezpieczenie gotówki wypłacanej z bankomatu utraconej w wyniku kradzieży z włamaniem lub rabunku - 150 EUR
Ubezpieczenie mienia ruchomego od kradzieży z włamaniem pozostawionego w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego podczas podróży zagranicznej - 3 500 EUR
Ubezpieczenie Sprzętu Sportowego (narty/snowboard, buty) - 1 000 EUR
Zwrot kosztów karnetu narciarskiego w związku z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem - 250 EUR
Świadczenie dzienne w przypadku zamknięcia wszystkich tras zjazdowych w promieniu 30 km z powodu złych warunków w okresie od 15 grudnia – 30 marca 2019. - 20 EUR
Zwrot kosztów wypożyczenia sprzętu narciarskiego w przypadku potwierdzonego zaginięcia, utraty lub zniszczenia - 20 EUR/dziennie
Koszty leczenia skutków chorób przewlekłych i nowotworowych stanowiących 10 % sumy ubezpieczenia KL) - 25 000 EUR

MOŻLIWE ROZSZERZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
Koszty leczenia skutków chorób przewlekłych stanowiących 100 % sumy ubezpieczenia KL) = +100% składki
SWR – sporty wysokiego ryzyka (jazda poza trasami) = +100% składki

Zalecamy także ubezpieczenie UNIQA KONTYNENTY kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej lub jej przerwania - w cenie 4 % ceny imprezy. W przypadku rezygnacji z imprezy turystycznej klient otrzyma 100% poniesionych kosztów.
informacje

TRANSPORT AUTOKAROWY

Imprezy autokarowe rozpoczynają się dzień wcześniej i kończą dzień później w stosunku do podanych w tabelach dat (wyjazdy w piątki, powroty w niedzielę; wyjątek – krótsze terminy).

Wszystkie wyjazdy organizowane są autokarami spełniającymi wszelkie wymogiprawa, a także są wyposażone w barek, toaletę, klimatyzację. Przy wszystkich programach przejazdów podano średni czas dotarcia na miejsce, może on jednak ulec skróceniu lub wydłużeniu w zależności od warunków drogowych, atmosferycznych lub innych noszących cechy siły wyższej. W autokarach
obowiązuje zakaz palenia tytoniu i picia alkoholu.Organizator ma prawo odmówić przewozu Klientów będących pod wpływem alkoholu i/lub narażających innych podróżnych na nieprzyjemności; dotyczy to zarówno podróży w kraju jak i za granicą. W trakcie podróży grupie towarzyszy pilot przewozowy. Należy mieć na uwadze, iż w przypadku utrzymujących się temperatur ujemnych zarówno barek jak i toaleta mogą zostać wyłączone z użytku z powodu zamarzania przewodów.

Miejsca w autokarze są numerowane i przydzielane w biurze. W momencie podpisania Umowy-Zgłoszenia Klienci mogą zgłaszać swoje preferencje dotyczące zajmowanych w autokarze miejsc (np. ze względu na chorobę lokomocyjną lub inne okoliczności); będą one uwzględnione przez Organizatora w miarę możliwości i wziąwszy pod uwagę kolejność zgłoszeń; Agent nie jest uprawniony do zagwarantowania ich realizacji. W trakcie przejazdu postoje autokaru dostosowane są do przerw związanych z czasem pracy kierowców i odbywają się co ok. 4-4,5 godz. Ze względu na niewielką pojemność zbiorników toalety i niewielką liczbę miejsc na trasie, gdzie możliwe jest ich opróżnienie, zaleca się korzystanie z WC w autokarze wyłącznie w sytuacjach awaryjnych.

Trasa połączeń na terenie kraju zależy od zgłoszeń z poszczególnych miast, co może spowodować, że przejazd nie będzie realizowany najkrótszą z możliwych tras. Biuro zatwierdza trasę przejazdu na dzień przed wyjazdem. Godziny odjazdów podano na umowie, mogą one jednak ulec zmianie np. z powodu trudnych warunków atmosferycznych lub utrudnień w ruchu. W przypadku zmian możliwych do przewidzenia wcześniej klienci będą informowani o zmianach za pomocą e-maili, wiadomości sms przesyłanych na podany przez Klienta numer telefonu i komunikatów zamieszczanych w Panelu Klienta. Z powodu możliwych utrudnień na trasie i opóźnienia godzin odjazdu istnieje obowiązek podania w Umowie-Zgłoszeniu aktywnych numerów telefonów komórkowych wszystkich uczestników oraz aktywnych adresów e-mail, aby pracownicy biura mogli poinformować o ewentualnych opóźnieniach.

W przypadku, kiedy do danego regionu Alp udaje się niewielka liczba osób, możliwy jest transport z dodatkową przesiadką, mniejszym środkiem transportu (samochód osobowy, bus bez toalety/ barku), o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem
wiadomości sms lub e-mail.

Przejazdy antenowe odbywają się bez pilota przewozowego. Analogiczne powiązania logistyczne występują w drodze powrotnej, po to aby zapewnić Klientom powrót do poszczególnych miejsc wyjazdowych w Polsce.

W zależności od konkretnej sytuacji logistycznej podane godziny mogą ulec modyfikacji, a ostateczny czas wyjazdu podaje, na podstawie wytycznych z biura, rezydent w dniu poprzedzającym odjazd. W związku z koniecznością przygotowania pokojów na przyjazd kolejnej grupy, wykwaterowanie z hotelu odbywa się najpóźniej o godz. 10. W przypadku wyjazdów późniejszych niż godz. 10 bagaże są pakowane do autokaru lub pozostają w wyznaczonym punkcie hotelu, a Klienci dysponują swoim czasem samodzielnie.



Przykładowe trasy autokarów i przystanki:

1. WARSZAWA-WROCŁAW-JĘDRZYCHOWICE/ZGORZELEC.

2. WARSZAWA-POZNAŃ-ŚWIECKO.

3. WARSZAWA-POZNAŃ-WROCŁAW-JĘDRZYCHOWICE/ZGORZELEC.

3. WARSZAWA-KATOWICE-WROCŁAW-JĘDRZYCHOWICE/ZGORZELEC.

(Dodatkowe przystanki dla grup zorganizowanych na danej trasie autokaru możliwe do realizacji po zgłoszeniu do Działu Transportu na adres@: info@espacetrans.pl

ROZKŁAD JAZDY I INFORMACJE DOTYCZĄCE TRANSPORTU AUTOKAROWEGO W SEZONIE ZIMOWYM

PRZYSTANEK

MIEJSCE ZBIÓRKI

GODZINA ODJAZDU

LINK DO LOKALIZACJI
<sprawdź>

WARSZAWA

PLAC DEFILAD
/PARKING PKiN od ul.MARSZAŁKOWSKA/

12:00

WAW

ŁÓDŹ OKOLICE **

STACJA PALIW ORLEN-MCDONALDS
/MOP WIŚNIOWA GÓRA ZACHÓD/
*

13:30

ŁDZ

STACJA PALIW BP /STRYKÓW SOSNOWIEC-PIENKI/

13:30

STR

WROCŁAW

BIELANY WROCŁAWSKIE – UL.CZEKOLADOWA (PARKING BUS PRZY IKEA)

17:00

WRO

JEDRZYCHOWICE

STACJA PALIW SHELL-HOTEL JAN
/JEDRZYCHOWICE 98B

19:00

JED

POZNAŃ *** +100,- PLN/OS

STACJA PALIW SHELL
/PRZY A2 UL. 28 CZERWCA 1956 R./

14:30

POZ

KATOWICE ***

STACJA PALIW ORLEN /AL MURCKOWSKA 22/

14:30

KTW

 

 

 

 

 

 


 

(*) PRZYSTANEK TYLKO DO WSIADANIA (!) PODCZAS POWROTU AUTOKAR ZATRZYMUJE SIĘ PO PRZECIWNEJ STRONIE A1 – MOP WIŚNIOWA GÓRA WSCHÓD

(**) - PRZYSTANEK W OKOLICACH ŁODZI USTALANY W JEST ZALEŻNOŚCI OD TRASY AUTOKARU
I POTWIERDZANY PRZEZ ORGANIZATORA NAJPOŹNIEJ 48H PRZED WYJAZDEM. MAJĄC NA UWADZE
PREFERENCJĘ PASAŻERÓW/GRUP WYJAZDOWYCH ORAZ LICZBĘ ZGŁOSZEŃ NA DANY PRZYSTANEK O
TRASIE PRZEJAZDU DECYDUJE TYLKO I WYŁĄCZNIE ORGANIZATOR/PRZEWOŹNIK.

(***) PRZYSTANKI FUNKCJONUJĄCE NAJCZĘŚCIEJ JAKO TZW. „ANTENKI” - REALIZOWANE JAKO DOJAZD I PRZESIADKA DO AUTOKARU DOCELOWEGO

PRZYSTANKI I GODZINY ODJAZDU

WSZYSTKIE PRZYSTANKI POZA MIEJSCEM WSIADANIA <WARSZAWA> SĄ DO POTWIERDZENIA. W SKRAJNYCH SYTUACJACH Z POWODU NP. ZGŁOSZENIA SIĘ NIEWYSTARCZAJĄCEJ ILOŚCI OSÓB NA DANEJ TRASIE PRZYSTANKI MOGĄ ZOSTAĆ ANULOWANE LUB ZASTĄPIONE INNYMI O CZYM KLIENT ZOSTANIE POINFORMOWANY PRZED WYJAZDEM, A ORGANIZATOR DOŁOŻY WSZELKICH STARAŃ W CELU ZAPROPONOWANIA ALTERNATYWNEGO MIEJSCA WSIADANIA LUB TRANSPORTU.

DOKŁADNA GODZINA WYJAZDU ORAZ MIEJSCE ZBIÓREK SĄ PRZYDZIELANE INDYWIDUALNIE PRZY REZERWACJI OFERTY. UCZESTNIK IMPREZY AUTOKAROWEJ, ZOBOWIĄZANY JEST SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ORGANIZATOREM (BEZPOŚREDNIO LUB POPRZEZ BIURO POŚREDNICZĄCE W ZAWARCIU UMOWY) NA 48 GODZIN PRZED PLANOWANYM TERMINEM WYJAZDU Z KRAJU, W CELU POTWIERDZENIA ROZKŁADU I GODZINY ODJAZDU ORAZ DO STAWIENIA SIĘ NA ZBIÓRCE 30 MIN PRZED PLANOWANYM WYJAZDEM.W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH BIURO ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO ZMIANY USTALONYCH PRZYSTANKÓW I GODZIN WYJAZDU.  W PRZYPADKU WYMUSZONEJ ZMIANY GODZINY WYJAZDU LUB MIEJSCA ZBIÓRKI UCZESTNICY IMPREZY TURYSTYCZNEJ (ZAZWYCZAJ OSOBA PODPISUJĄCA UMOWĘ) SĄ ZAWSZE INFORMOWANI PRZEZ BIURO TELEFONICZNIE LUB MAILEM POD ADRESY I NUMERY PODANE W UMOWIE. W PRZYPADKU INNYCH MIEJSC WSIADANIA NIŻ WARSZAWA MOŻLIWE SĄ DOJAZDY ANTENOWE DO GŁÓWNEGO AUTOKARU, PRZESIADKI LUB OCZEKIWANIE NA WSPÓŁPASAŻERÓW. JEŚLI DO DANEGO REGIONU ALP UDAJE SIĘ NIEWIELKA LICZBA OSÓB, MOŻLIWY JEST TRANSPORT Z DODATKOWĄ PRZESIADKĄ, MNIEJSZYM ŚRODKIEM TRANSPORTU (SAMOCHÓD OSOBOWY, TAXI, BUS BEZ TOALETY/ BARKU).
DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZORGANIZOWANIA ATENKI ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ DO MIEJSCA ODJAZDU AUTOKARU Z DOWOLNEGO MIASTA W POLSCE. SZCZEGÓŁY DLA GRUP DOSTĘPNE POD ADRESEM INFO@ESPACETRANS.PL


LIMIT BAGAŻU PODCZAS PODRÓŻY AUTOKAREM

  • 1 SZTUKA BAGAŻU GŁÓWNEGO DO 20 KG (TORBA SPORTOWA/WALIZKA SPAKOWANA RAZEM Z BUTAMI NARCIARSKIMI/SNOWBOARDOWYMI)
    LUB
  • 1 SZTUKA BAGAŻU GŁÓWNEGO DO 15 KG  (TORBA SPORTOWA/WALIZKA)

    + 1 PARA BUTÓW NARCIARSKICH/SNOWBOARDOWYCH W POKROWCU DO 5 KG O MAX. WYMIARACH 40 x 38  x 25 /CM/
  • 1 SZTUKA SPRZĘTU SPORTOWEGO (NARTY Z KIJKAMI LUB DESKA SNOWBOARDOWA W POKROWCU)
  • 1 SZTUKA BAGAŻU PODRĘCZNEGO DO 5 KG /ZABIERANA NA POKŁAD AUTOKARU/

WSZYSTKIE LIMITY PODANE SĄ NA 1 OSOBĘ. BAGAŻ ŁĄCZNIE NIE MOŻE PRZEKRACZAĆ WIĘCEJ NIŻ 25 KG/OS.  BUTY NARCIARSKIE LUB SNOWBOARDOWE MOGĄ STANOWIĆ ODDZIELNY BAGAŻ TYLKO W PRZYPADKU PRZEWOŻENIA W SPECJALNYCH POKROWCACH I ZMIESZCZENIA SIĘ W WYSZCZEGÓLNIONYCH POWYŻEJ LIMITACH. PONIEWAŻ MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ AUTOKARU SĄ ŚCIŚLE LIMITOWANE PRAWEM TRANSPORTOWYM, PILOT/KIEROWCA LUB PRZESTAWICIEL BIURA/PRZEWOŹNIKA MA PRAWO ODMÓWIĆ ZABRANIA NA POKŁAD BAGAŻU PRZEKRACZAJĄCEGO OPISANY WYŻEJ LIMIT. W/W OSOBA MOŻE RÓWNIEŻ ODMÓWIĆ PRZYJĘCIA BAGAŻU, JEŻELI NIE JEST ON OPAKOWANY W SPOSÓB GWARANTUJĄCY BEZPIECZNY PRZEWÓZ. WSZYSTKIE LIMITY PODYTKOWANE SĄ PRZEDE WSZYSTKIM WZGLĘDAMI BEZPIECZEŃSTWA, KTÓRE STANOWIĄ DLA NAS PRIORYTET PODCZAS WYJAZDÓW AUTOKAROWYCH.
PRZED PRZEKAZANIEM BAGAŻU DO LUKÓW (BAGAŻ GŁÓWNY + NARTY/DESKA) PROSIMY O ZGŁOSZENIE SIĘ DO PILOTA GRUPY W CELU ODEBRANIA ZAWIESZKI/NAKLEJKI NA BAGAŻ.
KAŻDA SZTUKA BAGAŻU PRZEKAZANA KIEROWCOM AUTOKARU MUSI POSIADAĆ ODPOWIEDNIĄ ZAWIESZKĘ/NAKLEJKĘ ORGANIZATORA I POWINNA BYĆ IMIENNIE OZNACZONA.

CZAS PRZEJAZDU
CAŁKOWITY CZAS PODRÓŻY Z WARSZAWY DO STACJI NARCIARSKICH WYNOSI ŚREDNIO OKOŁO 24 – 28 H W ZALEŻNOŚCI OD MIEJSCA DOCELOWEGO, ILOŚCI PRZYSTANKÓW NA TRASIE ORAZ AKTUALNYCH WARUNKÓW NA DRODZE. W CZASIE PODRÓŻY PRZEWIDYWANE SĄ POSTOJE ŚREDNIO CO 4/4-5 GODZINY. Z UWAGI NA BEZPIECZEOSTWO PODRÓŻY ORAZ REGULACJE PRAWNE DOTYCZĄCE CZASU PRACY KIEROWCÓW O DŁUGOŚCI I MIEJSCU PRZYSTANKÓW DECYDUJE PILOT/KIEROWNIK POKŁADU/OBSŁUGA AUTOKARU. PRZYJAZD DO STACJI DOCELOWEJ NA MIEJSCE ZWYKLE NASTĘPUJĘ W SOBOTĘ W GODZ. WIECZORNYCH. WYJAZD W DROGĘ POWROTNĄ ZE STACJI NARCIARSKIEJ W SOBOTE OK. GODZ. 9.00 - 10.00 (DOKŁADNE GODZINY ODJAZDÓW Z POSZCZEGÓLNYCH REZYDENCJI USTALA PRZEDSTAWICIEL BIURA/PILOT/REZYDENT). PRZY WSZYSTKICH PROGRAMACH PRZEJAZDÓW PODANO ŚREDNI CZAS DOTARCIA NA MIEJSCE, MOŻE ON JEDNAK ULEC SKRÓCENIU LUB WYDŁUŻENIU W ZALEŻNOŚCI OD PLANOWANEJ TRASY, REALIZACJI DODATKOWYCH TRANSFERÓW, OCZEKIWANIA NA PASAŻERÓW, WARUNKÓW DROGOWYCH, ATMOSFERYCZNYCH LUB INNYCH A TAKŻE NOSZĄCYCH CECHY SIŁY WYŻSZEJ. TRASA POŁĄCZEO NA TERENIE KRAJU ZALEŻY OD ZGŁOSZEO Z POSZCZEGÓLNYCH MIAST, CO MOŻE SPOWODOWAD, ŻE PRZEJAZD NIE BĘDZIE REALIZOWANY NAJKRÓTSZĄ LUB NAJSZYBSZĄ Z MOŻLIWYCH TRAS.

MIEJSCA W AUTOKARZE
MIEJSCA W AUTOKARZE DOCELOWYM SĄ NUMEROWANE I PRZYDZIELANE PODCZAS REZERWACJI WEDŁUG KOLEJNOŚCI ZGŁOSZEO LUB W PRZYPADKU SPECJALNYCH PROMOCJI WEDŁUG PREFERENCJI PASAŻERÓW LUB OSOBY PODPISUJĄCEJ UMOWĘ W ICH IMIENIU. PRZY REZERWACJI Z DUŻYM WYPRZEDZENIEM NA POSZCZEGÓLNYCH IMPREZACH ISTNIEJE MOŻLIWOŚD WYBORU MIEJSC W MIARĘ ICH DOSTĘPNOŚCI. ZE WZGLĘDU NA RÓŻNE TYPY I MODELE AUTOKARÓW ORGANIZATOR NIE UDOSTĘPNIA SCHEMATU LUB UKŁADU SIEDZEO DO WGLĄDU. KLIENT REZERWUJĄC OFERTĘ MOŻE WYBRAD MIEJSCE POPRZEZ PODANIE INFORMACJI O RZĘDZIE, STRONIE AUTOKARU (Z TYŁU LUB Z PRZODU, ZA KIEROWCĄ, ZA BARKIEM, PRZY OKNIE ITP). REZERWACJA MIEJSCA Z PRZODU AUTOKARU W RZĘDACH 2-6 OBJETA JEST DODATKOWĄ OPŁATĄ W WYSOKOŚCI 150,- PLN/OS i GWARANTUJE DODATKOWĄ PRZESTRZEO NA NOGI (OPCJA AUTOKAR-PREMIUM). MIEJSCE PREMIUM DOTYCZY PODRÓŻY AUTOKAREM GŁÓWNYM/DOCELOWYM I MOŻE NIE BYD ZAGWARANTOWANE NP. W PRZYPADKU ANTENKI LUB W CZASIE PRZESIADKI/DOJAZDU BUSEM ITP. PRZYDZIELONY NUMER MIEJSCA W AUTOKARZE PODAWANY JEST WYŁĄCZNIE PRZEZ PILOTA AUTOKARU/KIEROWNIKA POKŁADU LUB KIEROWCĘ DOPIERO NA MIEJSCU ZBIÓRKI. DLA POLEPSZENIA KOMFORTU PODRÓŻY KLIENT MOŻE WYKUPID DODATKOWE WOLNE MIEJSCE W AUTOKARZE OBOK JUŻ PRZYDZIELONEGO W CENIE 300,- PLN/SZT. CHĘD WYKUPIENIA TAKIEGO MIEJSCA NALEŻY ZGŁOSID PRZY REZERWACJI OFERTY LUB NAJPÓŹNIEJ DO 7 DNI PRZED TERMINEM WYJAZDU.

REGULAMIN PODRÓŻY AUTOKAREM
PODCZAS NASZYCH WYJAZDÓW DZIAŁ TRANSPORTU WSPÓŁPRACUJE Z ZAUFANYMI PRZEWOŹNIKAMI ORAZ DYSPONUJE AUTOKARAMI Z PEŁNYM WYPOSAŻENIEM (WC, AC, VIDEO/DVD, BAREK)W TROSCE O KOMFORT PODRÓŻY NASZYCH PASAŻERÓW PRZYPOMINAMY, ŻE ZGODNIE Z REGULAMINEM PRZEWOŹNIKÓW NA POKŁADZIE OBOWIĄZUJE CAŁKOWITY ZAKAZ PALENIA TYTONIU ORAZ SPOŻYWANIA ALKOHOLU. OSOBY NIE STOSUJĄCE SIĘ DO TYCH PRZEPISÓW, KTÓRE ZAGRAŻAJĄ BEZPIECZEOSTWU PODRÓŻY ORAZ INNYCH PASAŻERÓW MOGĄ ZOSTAD POPROSZONE PRZEZ OBSŁUGĘ LUB ODPOWIEDNIE SŁUŻBY O OPUSZCZENIE AUTOKARU BEZ MOŻLIWOŚCI KONTYNUOWANIA PODRÓŻY. ZE WZGLĘDU NA NIEWIELKĄ POJEMNOŚD ZBIORNIKÓW TOALETY I NIEWIELKĄ LICZBĘ MIEJSC NA TRASIE, GDZIE MOŻLIWE JEST ICH OPRÓŻNIENIE, ZALECA SIĘ KORZYSTANIE Z WC W AUTOKARZE WYŁĄCZNIE W SYTUACJACH AWARYJNYCH. NALEŻY MIED NA UWADZE, IŻ W PRZYPADKU UTRZYMUJĄCYCH SIĘ TEMPERATUR UJEMNYCH ZARÓWNO BAREK JAK I TOALETA MOGĄ ZOSTAD WYŁĄCZONE Z UŻYTKU Z POWODU ZAMARZANIA PRZEWODÓW NAWET POMIMO UŻYWANIA ODPOWIEDNICH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH. NUMERY KONTAKTOWE DO PILOTA/KIEROWCY/KIEROWNIKA POKŁADU LUB OBSŁUGI AUTOKARU SĄ DOSTĘPNE W BIURZE NA 24 H PRZED PLANOWANYM WYJAZDEM. JEŚLI DO DANEGO REGIONU ALP UDAJE SIĘ NIEWIELKA LICZBA OSÓB, MOŻLIWY JEST TRANSPORT Z DODATKOWĄ PRZESIADKĄ, MNIEJSZYM ŚRODKIEM TRANSPORTU (SAMOCHÓD OSOBOWY, TAXI, BUS BEZ TOALETY/BARKU). W PRZYPADKU PODRÓŻY OSOBY NIEPEŁNOLETNIEJ BEZ OPIEKI W ŚWIETLE PRAWA POLSKIEGO, KONIECZNE JEST POSIADANIE PISEMNEGO TŁUMACZONEGO NA JĘZYK ANGIELSKI/FRANCUSKI ORAZ NOTARIALNIE POŚWIADCZONEGO ZEZWOLENIA RODZICÓW/OPIEKUNÓW TAKIEJ OSOBY, ZAWIERAJĄCEGO ZGODĘ NA WYJAZD Z KRAJU POD OPIEKĄ WSKAZANEJ W ZEZWOLENIU OSOBY PEŁNOLETNIEJ.

informacje
TRANSPORT LOTNICZY

W sezonie 2021/2022 korzystamy z lini lotniczych:

Warszawa Chopin /WAW/ - GENEWA /GVA/ - Linia lotnicza PLL LOT
Warszawa Chopin /WAW/ - GRENOBLE /GNB/ - Linia lotnicza WIZZAIR
Warszawa Chopin /WAW/ - TURYN /TRN/ - Linia lotnicza WIZZAIR
Kraków /KRK/ - Genewa - /GVA/ - Linia Lotnicza EASYJET

LINIE LOTNICZE WIZZAIR - WAW-GNB-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA CHOPIN (OKĘCIE) do GRENOBLE w sobotę o godzinie:

 

WAW

12:10

GNB

14:45

 

GNB

15:35

WAW

17:55

LINIE LOTNICZE WIZZAIR - WAW-TRN-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA CHOPIN (OKĘCIE) do TURYNU w sobotę o godzinie:

 

WAW

06:25

TRN

08:45

 

TRN

09:20

WAW

11:35

LINIE LOTNICZE PLL LOT - WAW-GVA-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA CHOPIN (OKĘCIE) do GENEWY w sobotę o godzinie:

 

WAW

07:30

GVA

09:50

 

GVA

19:40

WAW

21:50

LINIE LOTNICZE SWISS - WAW-ZRH-GVA-ZRH-WAW

Wylot z lotniska WARSZAWA CHOPIN (OKĘCIE) do GENEWY w sobotę o godzinie:

 

WAW

09:45

ZRH

11:50

 

ZRH

13:05

GVA

14:00

 

GVA

10:00

ZRH

10:55

 

ZRH

12:05

WAW

13:55


Odprawa oraz wejście na pokład

Odprawa rozpoczyna się na 2 godziny przed godziną odlotu i kończy się dokładnie 40 minut przed godziną odlotu. Jeżeli pasażer stawi się na stanowisku odprawy później niż 40 minut przed planowaną godziną odlotu, nie zostanie przyjęty na pokład, a jego rezerwacja zostanie anulowana bez prawa do zwrotu kosztów. Pasażerowie posiadający specjalne wymogi lub specjalne potrzeby muszą się stawić na stanowisku odprawy na 2 godziny przed planowanym odlotem. W innym razie możemy nie być w stanie dopełnić procedur odprawy w odpowiednim czasie umożliwiającym wejściem pasażera na pokład.

Dokumenty podróży

Wszystkie bilety lotnicze wystawiane są w wersji elektronicznej. Prosimy się udać z dokumentem tożsamości bezpośrednio do odprawy.

Po przylocie do Grenoble, Lyonu i Genevy, pasażerowie spotykają się z rezydentem Espace Trans na lotnisku, który zadba o transfer i zajmie się grupą docelowo.

Przydział miejsc

Wszystkie samoloty na kierunku Geneva posiadają jedną kabinę pasażerską i miejsca są wcześniej przydzielane. Możliwość wyboru miejsca będą mieć pasażerowie przybywający na stanowisko odprawy wcześniej.

Usługi na pokładzie

Przewoźnicy na wszystkich kierunkach nie oferują bezpłatnych posiłków w czasie lotu.


Używanie sprzętu elektronicznego na pokładzie:

W czasie trwania lotu obowiązuje zakaz korzystania z następujących urządzeń elektronicznych:

  • przenośne radia FM i odbiorniki telewizyjne;
  • skanery;
  • telefony komórkowe;
  • urządzenia zdalnie sterowane (w tym zabawki);
  • nadajniki i odbiorniki radiowe;
  • przenośne odtwarzacze wideo;
  • odtwarzacze dysków CD, minidysków i CD-ROM;
  • radia CB;
  • drukarki komputerowe;
  • wskaźniki laserowe.

Następujących urządzeń elektronicznych można używać jedynie po osiągnięciu przez samolot wysokości rejsowej:

  • laptopy/komputery przenośne;
  • gry komputerowe;
  • kamery wideo.

Następujących urządzeń elektronicznych można używać w trakcie całego lotu bez ograniczeń:

  • rozruszniki serca;
  • aparaty słuchowe;
  • wszczepione urządzenia medyczne;
  • elektroniczne stymulatory nerwów.

Przy podpisywaniu Umowy-Zgłoszenia Klient jest zobowiązany do podania nr tel. do wszystkich zgłaszanych przez siebie uczestników wyjazdu, celem zapewnienia sprawnej komunikacji na wypadek zmian rozkładów lotu samolotu lub innych okoliczności. Dzieci do 2 lat (infant) podróżują na kolanach rodziców. Na pokład samolotów nie wolno wnosić m.in. ostrych przedmiotów (nie tylko metalowych), substancji żrących, toksycznych, łatwopalnych
i wybuchowych. Przedmioty takie jak np. korkociągi, nożyczki do paznokci itd. mogą być przewożone jedynie w bagażu głównym (nadawanym). Na pokład samolotu napoje wnieść można jedynie w butelkach o pojemności do 0,1 l, w ilości nieprzekraczającej łącznie 1 l. Powinny być one zapakowane w przezroczyste torby plastikowe. W przypadku zagubienia lub uszkodzenia bagażu należy fakt ten zgłosić niezwłocznie władzom lotniska (przed jego opuszczeniem) – stanowi to podstawę do ew. późniejszych roszczeń odszkodowawczych. Klient poszkodowany ma prawo domagać się od linii lotniczych pokrycia dodatkowych kosztów
poniesionych w związku z zagubieniem bagażu, powinien jednak udokumentować wszystkie poniesione wydatki. W razie potrzeby rezydent Espace Trans udziela informacji na temat właściwych metod postępowania i praw przysługujących Klientom. Limity bagażu w samolotach przysługujące na osobę, wynikają z warunków nakładanych przez poszczególnych przewoźników.

Bagaż

Linia Lotnicza WIZZIR (kierunek Lyon/Grenoble):

Każdy pasażer wybierający się  na narty może zabrać ze sobą bagaż główny/rejestrowany (1 sztuka bagażu do 20 kg) + jeden komplet sprzętu narciarskiego (narty lub snowboard w pokrowcu) + jedna sztuka bagażu podręcznego o maksymalnych wymiarach 40 x 30 x 20 cm i wadze do 10 KG (zabierany na pokład samolotu musi zmieścić się pod siedzeniem pasażera). Przekroczenie wagi i wymiarów dotyczących bagażu wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat według taryfy przewoźnika.

Linia Lotnicza LOT (kierunek Geneva):

Każdy pasażer wybierający się  na narty może zabrać ze sobą bagaż główny o ładowności do 23 kg (1 sztuka bagażu) + komplet sprzętu sportowego (narty, kijki lub deska snowboardowa w pokrowcu) + bagaż podręczny do 7 kg. o wymiarach nie przekraczających 55x40x20 cm (zabierany na pokład samolotu). Ze względu na typ samolotu na trasie Warszawa - Geneva - Warszawa każdy pasażer jest zobowiązany do zgłoszenia przewozu nart lub deski snowboardowej w biurze Espace Trans. Jeżeli pasażer nie zgłosił wcześniej przewozu sprzętu linia lotnicza Lot może odmówić zabrania na pokład sprzętu narciarsko - snowboardowego. Przekroczenie wagi i wymiarów dotyczących bagażu wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat według taryfy przewoźnika.

Linia Lotnicza EASY JET (kierunek Geneva):

Każdy pasażer wybierający się  na narty może zabrać ze sobą bagaż główny o ładowności do 23 kg (1 sztuka bagażu) + sprzęt sportowy (narty, kijki/deska snowboardowa w pokrowcu). Bagaż podręczny do 7 kg. o wymiarach nie przekraczających 55x45x25 cm (zabierany na pokład samolotu). Możesz zabrać JEDEN bagaż podręczny wraz z uchwytami i kołami. Ponadto możesz zabrać JEDNĄ małą torbę pod siedzenie (torebkę/laptopa), którą musisz umieścić pod siedzeniem z przodu.Osoby dorosłe/dzieci mogą zabrać ze sobą JEDEN element sprzętu sportowego na pasażera. Buty narciarskie muszą znajdować się w bagażu głównym-rejestrowym lub podręcznym. W przypadku chęci zabrania dodatkowej oddzielnej sztuki sprzętu sportowego np. nart z kijkami lub dodatkowo butów narciarskich wymagana jest dopłata 350,- pln/os. Żaden element sprzętu sportowego nie może ważyć więcej niż 20 kg. Każdy pasażer jest zobowiązany do zgłoszenia przewozu nart lub deski snowboardowej w biurze Espace Trans. Jeżeli pasażer nie zgłosił wcześniej, przy rezerwacji przewozu sprzętu linia lotnicza może odmówić zabrania na pokład sprzętu narciarsko - snowboardowego. Przekroczenie wagi i wymiarów dotyczących bagażu wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych opłat według taryfy przewoźnika.

TRANSFERY:

Na lotnisku po przylocie oczekują na Klientów osoby realizujące transfery. Dysponują one listą pasażerów i prowadzą do odpowiedniego środka transportu. Transfery do poszczególnych hoteli oraz na stoki, mogą odbywać się bez pilota Espace Trans, a także mniejszymi środkami transportu w zależności od liczby osób. Organizację transferów do/z hoteli zaplanowano tak, aby zapewnić Klientom najkorzystniejszą cenę za pakiet bilet+transfery. Nawet jeżeli istnieje kilka potencjalnych dróg dojazdu na lotnisko, trasa planowana jest tak, aby zapewnić transfer dla wszystkich Klientów z rezydencji i hoteli znajdujących się w położonych w pobliżu ośrodkach co może oznaczać przesiadki oraz oczekiwanie na współpasażerów w tzw. punktach transferowych/przesiadkowych w danym regionie (zazwyczaj placówki handlowe/markety/stacje benzynowe dworce itp). W niektóych przypadkach trasa przejazdu nie jest optymalna z punktu widzenia czasu przejazdu, który dla lotnisk GreGodziny wyjazdu dla każdego z hoteli ustalane są dla każdego terminu niezależnie, w zależnościod konkretnej sytuacji logistycznej. Rezydent informuje Klientów o godz. wyjazdu w dniu go poprzedzającym na podstawie otrzymanych z biura dyspozycji. Rezydent nie jest uprawniony do modyfikacji przesłanego przez biuro planu połączeń transferowych.

Klient w drodze indywidualnego ustalenia warunków umowy może zdecydować się na indywidualną organizację transferu. Istnieje możliwość zorganizowania na życzenie Klienta transferów indywidualnych bezpośrednio z dowolnego hotelu na lotnisko. Rozwiązanie takie, choć korzystniejsze czasowo jest jednak o wiele bardziej kosztowne.

informacje

PŁATNOŚCI:

Płatności prosimy zawsze kierować przelewem na konto bankowe zawarte Santander Bank Polska S.A (dawny BZ WBK) 39 1090 1883 0000 0005 0600 0852

Termin płatności za każdą rezerwację oraz numer konta bankowego jest również podany w umowie.

WYSTAWIANIE FAKTUR

Jeśli potrzebujesz faktury VAT-marża na zakupioną imprezę turystyczną skontaktuj się z naszym działem księgowości przed wyjazdem.
 
e-mail: faktury@espacetrans.pl

 Prosimy koniecznie pamiętać o podaniu:

  • Numer rezerwacji i nazwisko klienta:
  • Dane nabywcy, osoby lub firmy składającej prośbę o fakturę (nazwisko, nazwa firmy, telefon):
  • Adres pocztowy na jaki ma być wysłana faktura: